SERVICII

Ce facem noi

Servicii contabile

Contabilitate externalizată total sau parțial

Echipa noastră de experți este gata să acționeze ca parte integrantă a departamentului de finanțe interne al companiei beneficiare, oferind toate expertizele, experiența, funcționalitatea și avantajele necesare unei echipe interne:

  • Externalizarea integrală sau parțială a funcției financiar-contabile;
  • Externalizarea serviciilor de payroll și de administrare personal;
  • Pregătirea și certificarea situațiilor financiare;
  • Inventarierea patrimoniului companiei;
  • Realizarea rapoartelor de expertiză contabilă;
  • Asistență în procesul de localizare și migrare a datelor contabile;

Servicii Fiscale

prin experienţa noastră în fiscalitate, precum şi prin aptitudinile şi cunoştinţele solide pe sectoare de activitate, vă ajutăm să vă mențineți competitivitatea şi să vă îndepliniţi obligaţiile legale.

  • Impozite indirecte
  • Taxe vamale
  • Prețuri de transfer
  • Servicii dedicate persoanelor fizice
  • Asistență fiscală fuziuni și achiziții
  • Stimulente fiscale pentru cercetare și dezvoltare
  • Managementul conformității fiscale
  • Litigii și dispute fiscale
  • Impozite și taxe locale

Consultanță financiară

Indiferent de domeniul de activitate al companiei tale, suntem întotdeauna pregătiți să îți oferim un răspuns rapid la solicitările tale, astfel încât să primești soluții fezabile care sa te ajute să identifici oportunități reale de business.

  • Raportare fiscală;
  • Asistență în relația cu autoritățile fiscale;
  • Consultanță contabilă și fiscală pe bază de abonament / număr de ore agreate;
  • Informări legislative;
  • Revizii contabile și fiscale periodice;
  • Due diligence (expertize) contabile și fiscale;
  • Servicii de start-up;

Servicii de personal

Externalizarea serviciilor de resurse umane către o companie specializata implică delegarea de responsabilități în cadrul unor procese de personal precum:

  • Întocmirea contractelor individuale de muncă și a actelor adiționale;
  • Menținerea relației cu autoritățile statului. Ex: legătura cu Inspectoratul Teritorial de Muncă, la nivel de depunere a ștatelor de plată și înregistrare a contractelor de muncă, precum și a actelor adiționale acestora;
  • Actualizarea contractelor individuale de muncă și a actelor adiționale;
  • Actualizarea registrului general de evidență a salariaților;
  • Generarea adeverințelor nestandardizate pentru angajați s.a.m.d.
Estimare gratuită

Cere oferta

Alege serviciile oferite de Expertiza Integrată, deoarece oferta noastră nu se limitează la simpla procesare a informațiilor

Scroll to Top